من یا قاسمی ام ...

السلام علیک یا قاسم ابن الحسن  (ع)  

 .به نام ابن الحسن.

 

باسلام و عرض ادب 

 

من یک نوجوان ام و نامم فاطمه زهراست .... در شهر ایین های عاشورایی نوش آباد زندگی میکنم وبلاگی که درست کرده ام برای شاه کرییمم حضرت قاسم (ع) درست کردم 

 این پست من ثابت هست داخل وبلاگ مراسمات شهر نوش اباد  به طور کلیپ یا  ادرس لینک  گذاشتم . 

  حضرت قاسم (ع) زینت بابای کریمش حسن است     

 

من این وبلاگ رو به نیت حضرت قاسم (ع) درست کردم

امیدوارم به مدد حضرت قاسم (ع) مطالبی که میزارم به دردتون بخوره و با کمک حضرت قاسم (ع) همه مون یا قاسمی بشیم و بمونیم 

 به حق قاسم ابن الحسن (ع) اللهم عجل لولیک الفرج 

یا قاسم ابن الحسنی ام 

یا 282



نظرات شما عزیزان:

حبیبی یا حسین
ساعت13:11---4 بهمن 1398
جانم یا قاسم ابن الحسن
انشاللهه


قاسم
ساعت15:05---11 مهر 1398
یا قاسم ابن الحسن)ع(

Kosar
ساعت23:06---10 مهر 1398
یا کریم ابن الکریم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: یا کریم ابن الکریم عشق شه قاسم یا حسن تعزیه تعزیه نوش آباد کریم احلی هیئت قاسم ابن الحسن نوش اباد نوش اباد هیئات نوش اباد عبدالله الحسن عبدالله ابن الحسن من العسلشیرجملیا قاسمی ام یاقاسمیا حسین یا حسن ابن علی حضرت عشق

تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1398 | 15:46 | نویسنده : یا قاسم ابن الحسنی ام |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.